Selam kızlar
Bugün köpeğimi traşa götürdüm.traş edenler ellerinden kaçırmış sokak sokak ağlaya ağlaya korkuyla aradık bir de üstüne araba çarpmış elim kolum uyuştu zaman dondu sanki. Neyse sonunda kavuştuk veteriner de iyi olduğunu söyledi ama o 2 saat boyunca ömrümden ömür gitti resmen.ben 11 haftalık hamileyim bir sancım kanamam vs çok şükür ki yok ama bu korku endişe ona zarar vermiş midir bir şey olduysa diye çok endişeliyim😔