anne96 doktor ön dk da ne anlatbilirse o kadarını söyler. Ben başından beri devlet takipliydim son haftalarda özelden gelenleri takmiyorlardi doktor alelade bir şekilde bakıp nst ye yolluyormuş benim gittiğim hastanede böyle konusuyordu özel takipli gebeler. Tabi doktordan doktora fark eder ama ozeldeki muameleyi asla bekleme, birde acilman falan iyiyse gel suniyi verelim seni dogurtalim derler. Ve genelde normal doğuma olağan bir durum olmadıkça doktor girmez ebeler dogurtur. Birde son haftaya kadar bekletip zorla normal doğurtmaya çalışırlar yine suni sancı ile.