Shylaatlhn benimde 200 mg di doktorum günde birtane kullan eğer yan etki yaparsa alttan al fitil gibi dedi canım ablamda ikinci gebeliginde kullandı aynı ilacı alttan almıştı ama fazla kullanmadı eşim eczaneye sormuş alttan almak için fitil şeklinde farklı oluyor falan demiş ama ben ağızdan almaya devam etmiştim birde aklında bulunsun yatarken alırsan daha iyi canım en az azindan uyanınca bi etkisi kalmiyor fazla