Aynı zamanlardayız benim 13. Ayım ne tedaviler ne testler ama son 3 4 aydır bıraktım herşeyi,
ben stresle nasıl başa çıktım anlatayım sürekli beni darlayan hamileliğiyle hava atan bi kaç insan vardı onları hayatımdan çıkardım
pozitif düşünemeye başladım tıp gelişti çünkü eski zaman değil,
etrafımda çocuklarından sıkıntı görenleri görüp Rabbim herşeyin en doğru zamanı ve hayırlısını bilir diyip çocuk meselesini çokta gözümde büyütmemeye başladım
bol bol Allah’ın sabırlı kullarına vadettiği şeyleri okuyorum mutlu oluyorum