Anneadayiii doğum evine de gittim eğitim araştırmaya da gittim ben canım bir odaya bi anda 3-4 kişiyi aldıkları için ne doktora sorman gereken soruyu sorabiliyorsun nede muayene sırasında yanındaki hemşirelere bilgilerini yazdırıyorlar sana ekran görüntüsünü veriyorlar adam akıllı birşey demiyorlar ben memnun kalmadım yani