3babymom Çok benzer canım. Ben de çok uzun yıllardır var ama hep ilaç kullanıyordum, ilaç kullanırken gayet iyiydim. Ama hamile kalınca bıraktım tabiki. 3.ayın sonuna doğru aşırı bir şekilde başladı ataklarım. Hamilelikten korkmaya başladım, ne yapıcam, nasıl yapıcam, nasıl doğurucam, bebeğe nasıl bakıcam falan gibi düşünceler var fazlasıyla. Bir ara kontrol altına alabilmiştim. Ama şu son 1 - 1,5 haftadır inanılmaz derecede arttı. Sabah uyanır uyanmaz başlıyor. İç sıkıntısı böyle şiddetli korku, heyecan, panik hepsinin birbirine girdiğini düşün sürekli öyle içim. Ve gün içinde asla geçmiyor. Kalp çarpıntım çok var o da geçmiyor. Sürekli bir şey olacak diye korkuyorum. Çalışıyorum işteyken de çok kötüyüm ama evdeyken de böyle. Hiçbir şekilde yer, zaman, mekan farketmiyor. Önceden oyalardım kendimi ama şimdi bir şey yaparken de sürekli öyleyim. Çok çaresizim. Psikiyatriye gittim 1 hafta önce ilaca başladım. Ama şu an hala etki etmedi. Sürekli, her gün, her an bunları yaşıyorum.