Merhaba kizlar. 35+1 ikiz gebeliğim var şuan doktor 38+2 ye gün verdi. Bebeklerinde biri muhtemelen bir kalp problemiyle doğacak bu nedenle olası bir ameliyat durumu için bebekler ne kadar kilolu olursa şansı o kadar çok olacak. Ama bir yandan da 38 çok mu geç diye düşünüyorum. 38 i beklerken bir anda suyumun gelmesinden panik olmaktan korkuyorum.