DevriminAnnesi Kızlarrrr bugün 24 haftama girdik karnım çok sertleşiyor iki gündür bir de bel ağrısı cekiyorum normal mi bu yaşayan oldu mu acaba korkum var daha randevu günüme 16 gün var 🥹🫣
Gul47 DevriminAnnesi bende 21.haftqmdayim bel ağrısı göbek bagim karnım ağrıyor özellikle gece yatamıyorum kasilmalar oluyor bazen karnım sertleşiyor 2 gundur göbek derim çok yanma oluyor bel ağrısını ara ara karın ağrım oluyor dedim doktorum normaldir dedi Rahim çok çabuk büyüyor dedi
burcak52 DevriminAnnesi aynı haftalardayım bende de oluyor. Kimileri bebek yerini genişletiyor diyor ama ben de idarar yolu enfeksiyonu da vardı. Bununla bir araya gelince doktor yatış verdi ve iki gün nst’ye girdim. Kasılma, sertleşme dedğimiz erken doğum belirtisiymiş. Tabi benim başka bulgularla birleşince belki doktor böyle dedi. Nst günlerce normal çıktı ama ne hikmetae hastanede o kasılmalar hiç olmadı. Sadece bir defa denk geldi o da nst 25’e yükseldi ki normal bir değemiş. Bilmiyorum o sertleşme hala var, saat başı oluyor. Ben de çok huzursuzum ama ne yapılabilir bilmiyorum 🤷🏻♀️
DevriminAnnesi burcak52 doktorum şimdi yazdı progestan iç devam ederse kontrole gelirsin dedi.. inşallah erken doğum belirtisi değildir 🥰🥰