Eliiiiif bazı konular İçin dediğine aşırı katılıyorum ama işin Aslı kötü olan asla kendilerini bizim yerimize katıp bakmıyorlar benim ailem sörf eşim rahatsız olmasın diye evime gazla hata hiç gelmez geldikleri zaman bile ailem rahat etmez ki ama keşke bunu diğer tarafta düşünse ve ben aşırı iyimser yaklaşan biriyim asla ters cevap veremem büyüklerime sevmedim kişiler hariç ki evlendimden beri aşırı şekilde iyi sabırlı biri oldum normalde pat lafın cevabını verirdim ama remene huyum suyum değişti bazen neden şu denilene böyle demedim diye sinirden ağlıyorum veya sustum İçin ki artık o kadar iyimser yaklaştım İçin yüzümü bi astım an kötü olan ben oluyorum rabim yar ve yardımcımız olsun bakalım sabır taşı nereye kadar gidecek 😅