Izm123 Kızlar 35 haftalığım göğüslerime bakarken bı anca fazla sıktım galiba süt çıktı. Şimdiden oluşması normalmi sütün. Doğumdan sonra hemen gelmedi diyenleri duyunca garip geldi biraz
fatmaa37demi5 Izm123 hamilelikte cogu zaman olabiliyomus ama sakın sıkmayın geliyor diye iyi değil. Bende 36+3 deyim gelmedi ama arkadaşımda olmuş
Benimennembirmelek Izm123 benim 24.haftamda beri geliyo şuan 28+3olduk şimdi daha az geliyo ama en başlarda çok fazla geliyodu
minikmucizemmmmmmm Izm123 oluşması normal canım ama göğüsten gelen ilk sütün bebeğe çok faydası var mümkün mertebe sıkmamaya çalış
ilknurrruzn Izm123 Benim 20. haftamda gelmeye başlamıştı, ödüm kopmuştu valla sıktıkça geliyordu sarımsı, doktoruma sordum normal gebelikte gelebilir demişti 😂😂
Beyzyldzuyr Haftadan sonra göğüste süt hazır bekliyor canım benim daha erken geldi hatta. Sıkınca oynayınca gelmesi normal ama o bir damlacık süt bile bebek için çok önemli kolostrum o yüzden dokunmamaya çalış. Bebişe sakla 🥰
Deletedmom_7 Izm123 canım göğüslerini uyarma ve uğraşma kasılmalarını arttırır erken doğumu tetikler. Onun dışında gebelikte bende de iki kere geldi ama ben sıkmadım yani gece uyurken gelmiş sabah fark ettim normal bir durum ama göğüslerinizi uyarmamanız gerekiyor