HalisEbruoban Bebisiminannesiii roca ederım canım ben ılk bebegımde 8+ 2 duydum sımdı ıkıncı bebegıme hamıleyım 6+ 3 duydum herkeste her bebekte farklı oluyo canım ınsallah duyarsın
Anneadayiii Bebisiminannesiii henüz kontrole başlamadım cumartesi günü acile gitmek zorunda kaldım çalıştığım için her an izin alma olayım olmuyor 6.haftayı bekliyorum kalp atışını da duyarım diye
Bebisiminannesiii Anneadayiii Hayırlısı olsun canım ama erteleme derim ben ne olur ne olmaz Allah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin hiç kimseye evlat acısı yaşatmasın
Anneadayiii Bebisiminannesiii bir de bebeği isteyip istememe konusunda çok kararsızdım ama kaybetme korkusunu yaşayınca fark ettim onu ne kadar çok istediğimi o gün de sadece keseyi görebildim
nazol Bebisiminannesiii 6 haftada duyduk canım hatta kanamam oldu 3 damla hemen gittim çok şükür bebegim sağlıklı suan 17 haftalık oldk:)
HalisEbruoban Bebisiminannesiii amın canım insallah sende duyarsın saglıkla kucagına alırsın bebısını