tugbaugur Rbtnc 35+2 yiz bugün kontrolümüz vardı 2880 Gr olmuş ama bize 1 hafta önden gidiyor denildi hep bence gayet normal sizinki
gulin-35 Rbtnc kız benım kı saglıklı olsunlarda kılo hıc sorun degıl oglum 2800 dogdu suan bır yasında 3 kılo fazlası var 🤦♀️😀
Rbtnc gulin-35 maşallah doğru Önmli olan sağlıklı olması ama Dr o şekil söyleyince merak ettim ne kadar olması gerekir diye