Rbtnc Dr 2500 kilomuza az 50 cm dedi tekrar görmek istedi 1 hafta sonra sizin ki kaç acaba yani merak ediyorum kaç olması lazım ki 🤷🏻♀️
Ebruka02 Rbtnc benim de o civarlarda 35+0 da gittim. Gayet iyi dedi doktor, 3 kiloyu geçsin yeter doğana kadar 🥰
Sleepless_Mother Rbtnc 35+5 cuma günü Benimkide 2500 du bana da az geldi ama haftasına uyumlu dedi Dr 😏
Rbtnc Sleepless_Mother yani bende anlamadım 🤷🏻♀️ banada biraz az dedi boyu var oda anneye benzemiş dedi
Kubraaap Cananyildiz banada aynisini dedi.. peki size kiloyu durdurabileceginiz bir yontem soyledi mi? Ben nirmali cok istiyorum…
Naz_1648 Rbtnc doktor bana haftasına göre olması gereken olduğunu söyledi :) ki bende sağlıkla gelmesinden yanayım dediğiniz gibi
Usnac1995 Rbtnc bugün 36+3 de gittim 3177 dedi 😂 sürekli et ve tavuk yiyorum öğünlerde ondan sanırım.
-Egeninannesi- Rbtnc bence gayet iyi sizin bebişte doğuma kadar alicak daha zaten her bebegin gelişimi farklı oluyo takılma
Eliferimm Rbtnc 35+1 de yani 3 gün önce 2700 dü gayet iyi haftasıyla uyumlu dedi, gayet iyi bence bebeğinizin kilosu ve boyu