Bugün kendi doktorum hastanede değil özele gidiyorum normalde Sabah dan bu yana bebeğimin hareketlerini hissetmiyorum normalde hergün hareketliydi yarın sabahtan hastaneye gidicem sabahtan bu yana çok endişeliyim acaba şimdi devlete gitsem bakarlar mı