Siracinannesi 4 aylığız. Dip bucak temizlik yapmam gerekiyor yapamıyorum. Önceden öğleden sonra bi kaç saat uyurdu o sıra yemek yapardım artık o da yok. Akşam yemek yedikten sonra eşim bakarken yarının yemeğini yapıyorum🤦♀️🥵sağlığı yerinde olsun da temizlik kalsın diye teselli ediyorum kendimi😅