Kubra_miray_szr Isilay83 aa benimde 4 gün kalmış 😁😁bende karar veremedim ama genel isterim diğerine cesaret edemem gibi😁😁
mirage333 Isilay83 kesinlikle spinal derim. 43 gün önce dogum yaptım. Bebegini dogdugu an görmek mukemmel birsey.
mommysbrids Isilay83 merhaba ben genel oldum cok memnun kaldim Hic narkozu atamama gibi bi durum soz konusu olmadi 45 dk sonra bebegi emziriyordum Saate ayaga kaldirdilaw ne kusma ne bas dönmesi yasamadim Hatta o kadar beter bi gebelik geçirdim ki 9 ay boyunca doktor kesin dogumdan sonrada kusacaksin diye bekledi basimda 😂 ama cok sukur guzeldi benim yani. Ertesi gun dusumu aldim hatta
Asyao Ben spinal oldum çok pişmanım keşke genel olsaydım çünkü herşeyi hissettim yok böyle bir acı ölüyorum sandım nefes alamadım o yüzden genel olmadığıma çok pişman oldum
Cgdm34 Asyao canım etrafımda onlarca kişi spinal oldu herkezde cok cok memnun hatta doktorlar bıle onerırken senın boyle soylemen sasırttı benı seni o zaman uyustrmadan baslatmıslar kı o kadar canını yakmıslar cunku uyusma olmadan işleme baslanmaz bence senın bırazda doktor sanssızlıgım olmus galıba 👍sana uyuştumu dıye sormadılar mı nasıl dayandın o acıya sen ya valla helal olsun
93Sinem93 Asyao acı hissettim derken yani çevremde bir sürü insan oldu ilk kez sizden duyuyorum böyle bişeyi .uyuşmanızı beklemediler mi yani merakımdan soruyorum çok şaşırıdım çünkü nasıl dayandınız
34Cansu Kubra_miray_szr bende doğuma genel düşünüyorum kayınvalidem bence genel olma bebeğine kucağına veriyorlar o ilk an önemli dedi ama bence acıyı çekmektense oda da zaten görücem bebişi
Isilay83 34Cansu Bende diyorum kendi kendime genel olsam uyanmamı beklicek spinal olursam direk vericekler ama orda canım acırsa herşeyi hissedersem kafayı yerim 🥹
gamzecevik1 Bebeğim tam iki buçuk aylık. İyi ki spinal olmuşum. Bir daha olsa bir daha spinal seçerim. Sadece bebek çıkarken biraz bastırıyorlar o baskı göğüsümün altını ağrıttı oda çok zor değil. Sonrası da benim için kolay geçti. Uyuşukluk geçtikten sonra adet sancısının biraz şiddetlisi gibi bi sancım vardı o kadar. İlk ayağa kalkış da sadece yanma oluyor. Öyle baş dönmesi vs bişey yaşamadım. Kayısı hoşafı sayesinde gaz sorunum da olmadı. Kesinlikle spinal tavsiyemdir
Gulergulmez Isilay83 2 sezaryen oldum, ikisinde de spinal oldum, hiçbir zararını görmedim, bu 3.doğumum olacak 4 gün sonra, onda da spinal istedim. Genel bir kere burun ameliyatında yapmışlardı, uyanınca aşırı midem bulanmıştı, uyanmam uzun sürmüştü.