deletedmom734 Hafizeipek 👍👍 biz biraz fazla tedbirliyiz sanırım bencede doğduktan sonra alınmalı çok.haklısınuz
Hafizeipek deletedmom734 ben de alicaktim doktoruma sohbet arasında laf olsun diye sormuştum halbuki 😂😂
Anneyimm deletedmom734 bende yatagimi yastigimi diye sormustum yatak tavsiye etmislerdi sonra bir abla var yan dairemde oturuyor torununa bakiyor kizi ve damadi calstigi icin dediki ben uctane cocuk buyuttm simdide torunuma bakiyrm gereksz bisey alma onu dedi bende almktan vazgctm dogrusu
Tuos2306 Deletedmom434 sizi hep farklı konulrda rahatsız ediyorum :) aynı yataktan bende almayı düşünüyorum ve bu bebekler yatarken kusma durumunda bogulma olayından çok korkuyorum. En güvenli pozisyon nedir ve reflü yatagında sırtüstü yatırsak kusma durumunda işe yararmı yani bogulmayı engeller mi acaba ? Siz dogum yaptınız diye biliyorum kullanıyormusunuz ? 🙈
Bskrt Tuos2306 bugün tv de doktordan dinledm Mutlaka besledikten sonra 15 dk dik pozisyonda tutup, gazını çıkarım Soluna yatırmak gerekiyormuş. Sağa yattığnda mide kapakçığı gevşer ve reflü olabilir dedi
Deletedmom434 Tuos2306 canım ben gün içerisinde uyanık olduğumda gözetimim altında yüzüstü yatıyorum bacak,omuz,kol gelişimini etkiliyor bu gece yatarkende yan yatış pozisyonunda yatırıyorum olası bir durumda kusarsa ederse diye sırt üstü pozisyona güvenemiyorum kustuğunda uykuda olurum kusmuğuyla tıkanır müdahale edemem korkusuna tabi gün içerisinde uyanık olduğumda sırtüstü pozisyonda da yatırıyorum.. bebek beslendikten sonra 15-20 dakika dik konumda pozisyonunu çıkartıyorum öyle yatırıyorum
mervemymerve deletedmom734 ben aldım e bebekten sevi bebe daha kullanmadık 34.haftadayım. Ama kullanan arkadaşlarım cok memnun o yuzdn bnde dırek kullanıcam inşallah
Tuos2306 Bskrt instada birçok çocuk doktoruda ısrarla sırtüstü yatırım diyor kfam iyice karıştı ya :)
Bskrt Tuos2306 normalde sırt üstü olabilir ama besledikten sonraki 1 saat yan yatmalı bence de, ben bile yiyip hemen sırt üstü yatsam midemden geri geliyor gibi oluyo
Tuos2306 Deletedmom434 teşekkür ederim. Yüzüstü gündüz yatırabilirmiyiz bunu duydugum iyi oldu. Evrt benmde korkum gece. Gndüz bi şekilde yanında olurum zaten ama gece uykusu kafama çok takıldı. Yan yatış için ne gibi birşey kullanıyorsun peki. Yani sabit yatması için 🙈 sanırım yan yatıştada burnu tıkanır veya yüzüstü düşerde bogulur diye sakıncalı diyorlar. Peki neye dayanarak sırtüstü ytırım diyor uzmanlar anlayamadm hemde yastıksız düz zeminde sırtüstü yatırın diyorlar. Yani kusma durumunda bebek kendini nasıl kurtarabilir ki. Hiç anlam veremedim.
Tuos2306 Bskrt evet ama birçok uzman ısrarla düz zeminde sırsüstü yatırın diyor. Beslenme sonrası hemen yatırmasakta uykuda kusup kusmayacagını bilemeyizki. Gün içinde planilir ama gece sonuçta bizde uyuyoruz güvenip sırtüstü yatıramam heralde :/
Tugba07 deletedmom734 ben de arastirmistim alacaktim tam. O arada egitime katildim dogum icin ozel egitime. Orda doktorlar reflu yastigi almaniza gerek yok. Normal yataginin bas kismina gelen kismini yukseltin ayni reflu yastigi gorevini goruyor dedi. Yatagin altina koyulcak ama yastik gibi direk bebegin basina koyulmicak. Bosuna almayin dedi. Bizede mantikli geldi. Zaten o yataklarin bas kisimlari yuksek, ayaga dogru alcaliyor. Biz de kendimiz ayarlicaz bas kismina yukseltecek birsey koyarak.
Deletedmom434 Tuos2306 düz yatırıp başını çevirebilirsin ama bunda da başını düz konuma getirip tıkanabilir🤷🏼♀️ Ben arkasını battaniyeyle destekliyorum
Tuos2306 Deletedmom434 saol canım sanırım bende öyle yaparım. Bu reflü yatagınıda alacagım en aZından sırtüstü yatarken eğimli olur. Daha dogmdı ama gün boyu kafamı kurcaladı bu knu:) sağlıkla büyüt inşallah teşekkür ederiö tekrar:)
Deletedmom434 Tuos2306 ben teşekkür ederim☺️ Sende bir avazda sağlıkla kavuş bebişine,hayırlı geceler 💐
Tubaeyvzz deletedmom734 sevi bebek mı beybi jem mı onda kararsız kaldım bende sen ne yapmayı düşünüyosun sevide ayak yerinde kaymaması için destek var diğerinde yok ama göze daha hoş geliyo napiyim bilemiyorum kafam karıştı 🤦🏼♀️
Anneyimm deletedmom734 ben aldim burdaki arkdaslar kullanisli vs dediler henuz bebeğim dogmadi ama kullanmam diye düşünüyorum bosuna almsm ya paketinde duruyor satabilirimm 😁🙈