Dmnn_58 Aynen evet canım bende de oluyor hatta bazen ertesi gun bakıyorum normal acaba bisey mi oldu diyorum.Hiç günü gününü tutmuyor doktor bunların normal şeyler olduğunu soyledi.Büyüyor sonucta.Bi de şişkinlik bazen gazla alakalıda oluyor. Dogursakta bu dertlerden kurtulsak her an acaba bisey mi oldu derdi bazen gerçekten yoruyor