Merhaba sevgili anneler 🥰 minik bir oğlum var 32 aylık. İkinciye hamileyim. Artık ona park yatak olmayacak zaten yataklara baktım ama çok kararsızım. Montessori kullanan var mı? Onlar acaba yaş itibari ile çok kullanılmaz mi diye düşünüyorum. Normal yatak alıp kenarlık takmak ile montessori arasında kararsız kaldım. Siz hangisini kullanıyorsunuz ? Kullanışlı mi ? Fikir verirseniz çok sevinirim 🥰