gzdkrck Merhaba anneler hamılelık surecınde olusan koku hassasiyetınız doğumdan sonra gectı mı acaba?
Serapppp61 gzdkrck bende hiç koku hassasiyeti olmadı ama çevremde hafif bir sekilde devam eden oldu zamanla geçmişti.
gzdkrck Serapppp61 benım aylardır malesef cok yogun ve bebişe alacagım sampuan vs ıcin kokularına bakıp alacağım mecbur 🤦🏻♀️