Bende sevgin Mert e gidiyorum ama muayenelerde ilgisiz gibi hissediyorum sorumu tam cevaplamıyor sanki veya en ufak birşeyde sürüsüyle ilaç yazdı sevgin beye bıraksam günda 8 tane ilaç içmem gerekiyo sürekli yazıyo her gidişimde ilaç yazıyo bebek iyi sen iyisin Şunuda kullan diyo yazıyo anlamadım bişey