Ben de 31+2 son 1 haftadır pelvik ağrısı mı, çatı ağrısı mı adı neyse onu yaşıyorum geceleri tuvalete kalkarken sağa sola dönerken bile çok ağrıyor oranın kemiği. Uykuya dalamıyorum sürekli bi uykuyla uyanıklık arasındayım. Çok sık tuvalete çıkmasam da uykuya dalamayınca sinir oluyorum😄 onun dışında hareketli günlerimde ağrılarım bi tık azaldı onu fark ettim. Bel ve kasık , bacak, ayak ağrısından bahsediyorum. Çatı ağrısı geçmedi hiç. Bir de sabahları uyandığımda ayaklarımın altı şişmiş uyanıyorum gün içinde geçiyor ama ilk yarım saat üstüne basarken sanki saatlerce yürümüşüm, topukluyla halay çekmişim gibi😄