Mrsskaraca Arkdaslar 13 haftalik hamileyim ve hayatimda cekmedigim kadar kabızlık cekiyorum, ne önerirsiniz kendimi cok rahatsiz cok şiş hissediyrm
isimyazmakzorunlumu Mrsskaraca abartmadan meyve yemek, kuru kayısı ve kuru erik, bol su ve sebze yemekleri iyi geliyor. Meyve olarak da armut öneririm bana çok iyi geliyor. bir de hareket etmek, yürüyüş yapmak.
Esraerdemserin Mrsskaraca ben her yolu denedim hiç bir şekilde tuvalete çıkamadım. Ömrümde bu kadar sancı çekmedim. Doktora danıştım toz verdi suya karıştırdım içtim günde üç kere çok şükür düzene girdi. Fitilde atabilirsiniz. Doktorunuza danışmanızı öneririm
Mervetnl Mrsskaraca bende 12. Haftamdayım aynı durum bende de var birde o kadar sancı yapıyor ki öncesinde korkuyorum her seferinde. Dulcolax verdi doktorum ama.. Birde tuvalete çıkınca kanamam oluyor vajinal lekelenme şeklinde bunu yaşayan var mı aramızda?
reyhan12 Mrsskaraca Ay bende ne çekiyorum yapmadiğim şey kalmadı biraz rahatladim 2 3 gundur yine nuksetti ilac iciyorum duphalac verdi doktorum her gun ic dedi ama icmiyorum dogal yolla halletmeye calisiyorum hallemedigimde basvuruyorum ilaca normaldede kabizligim vardi dogal seyler bana cok iyi geliyordu ama eskiden yarayan bişey nafile oluyor ama şuan el yapimi meyve sulari iyi geliyor erik seftali ne bulursam kaynatip iciyorum iyi geldi ve zeytinyagi direk 2 3 yemek kasigi iciyorum veya ilik suya kariştirip aç karnina sabah iciyorum sende dene canim ve cokta ikinma hemorid olur oda ayri dert
Mello29 Mrsskaraca activia shot ic her gün düzenli cok faydasi oluyor bir de incir uyutmasi yap ye canin istedikce yapmasi cok kolay beni günde 2 kere tuvalete cikartiyor bunlar benim bagirsaklarim hamile olmadan öncede calismazdi
gizemfield Mrsskaraca spazmol yazmıştı bana dahiliyeci. Yoksa ben sancıdan ölürdüm galiba. Ek olarak magnorm candır
Cnsasln Mrsskaraca hamileliğimin son günlerinde bende kabız olmuştum doktorum duphalac vermişti ilk içişimde bile etki etti