Leila__96 7 haftalık hamileyım ama hıc bır şey hıssetmıyorum ne mıyde bulantısı nede başka şey çok korkuyorum. İlk hamilelıgımde 7+3 yavrumun kalbı durmuştu
babybmom20 Leila__96 canım korkma allah göstermesin öyle bir şeyin olsa ki olmasın sağlıkla büyüsün doğsun inşallah yine vücutta bir hamilelik durumu olduğu için vücut tepki verir yani olmuyor belirtim yok acaba yine mi diye düşünme benimde ilk gebeliğimde kese boştu ama tüm belirtilerim vardı tuvaletten çıkamıyordum yediğimi geri çıkartıyordum herkes her hamilelik belirtisini gösterecek diye birşey yok
Euphoriaa Leila__96 korkulacak bir şey yok ben zor geçiyorum sen kolay geçiriyorsun şanslısın yani bu konuda benimde bazen mide bulantısına rağmen hissedemediğim oluyor kendin inanamıyorsun çok normal geçecek bunlar iyi düşün dua et kendine bebeğine sürekli
Cerentuna Leila__96 herkesin farklı ben dün mide bulantısından kalkamadım yerimden bugün iyidim sadece regl olacak gibi arada ağrım oluyor ve bel ağrısı herkesin farklı
AyFa1608 Cerentuna senin kaç haftalık canım ? Benimde 7 haftalık adet olcam sanki kasıklarım belim o şekilde ağrıyor
Yarenylmz @Leila__96 7+2 yim bende hiçbişey hissetmiyorum inşallah hep böyle gider sadece halsizlik var 😅
Violetaa Ne zaman bebeğin kalp atışını duydunuz ? Ben 8 haftalık olucam keseyi gördüm bebeği hala görmedim , geç döllenme söyledi doktor bilmiyorum yA :(
Leila__96 Violetaa tam 7 haftalıktan duyduk herşey ıy dı sonra yıne kontrole gıttıgımde kalbı durdu dedı doktor
Sinemtun Hiç korkma canım içini ferah tut Allah ın izniyle duyarsın benimde geç döllenme imiş. 8+5 te duydum ben kalp atışını ama geç döllenme imiş aslında 7+3 ile uyumlu dedi doktorumuz şimdi 12. Haftayı bitireceğiz nasipse 🥰🤲
Ebrueylul18 Leila__96 canım bende 6haftalik hamileyim halsizligim oluyo baya bazen kasıklarım filan agriyodu geçti o sadece halsizlik idrara cikma
Asyabuse Leila__96 hiç korkma canım ben 12 haftalık oldum hiç kusmadım da aşermedim de. Sadece tansiyonum düşüyordu 8-9 haftalarda ona da alıştım 😂 doktoruma bi telaş ben niye kusmuyorum diye bile sordum sanki zorundaymışım gibi. Daha ne istiyosun keşke herkes böyle geçirse dedi 😇
minigiminannesi03 Leila__96 korkma canim ben şimdiye kadar kadar 10 haftalık oldum 6 7 anca oldu en sonu dun aksam yaşadım migrenim tuttuğu icin
Tugcesena Leila__96 canım aslında sadece mide bulantısı olunca içimiz rahat ediyor ama göğüslerinde şişlik vs yok mu bunlarda bi belirti. İçini ferah tut her şey iyi olsun inşallah 🧿🙏🌺