Kizlar bundan once dusuk yapmistim, bu ay hic korunmadik, normalde reglim 4 5 gun surer, bi önceki reglimden 35 gun gecti , gece ruyamda hamileymisim doktore kontrole gitmişiz. Sabahina baktim gun icinde birax biraz kanama oldu ama dolu dolu bi regl kani degildi oyle diyim , 2. 3 . Gun pembelesti sonra kahverengilesti ve bitti. Sizce bisiler varmidir, yarin bi test yapasim var eger hamileysem dikkat ederim kendime diye cunku onceki dusugumde cok uzuldum. Geride negatif cikarsa diyorum kararsiizim yasayan varmi