Symtk İkili tarama testimizde sıkıntı çıkmamıştı ama dörtlü tarama 1/134 çıktı oran aynı süreci yaşayan oldu mu acaba ?
Sanal_koala00 Symtk ikili de sıkıntı çıkmayınca dörtlüyğ neden gerek gördüler? Bilmediğimden soruyorum bende ikili yaptırdım da daha sonuca gitmedim
Saheser Symtk dörtlü 1/150 çıkmıştı bende de fetal DNA yaptırdık temiz geldi sonuç çok şükür ayrıntılıda da hiç bi sorun çıkmadı moral bozmaya gerek yok yaşın kaç bilmiyorum ama yaş kaynaklı yüksek çıkabiliyor ben 29 yaşındayım istersen fetal DNA yaptırabilirsin kafam rahat eder diyorsan amniyosentez enfeksiyona neden olup düşüğe sebebiyet verebildiği için çok önerilmiyor en son tercihin olsun
Symtk Sanal_koala00 benimde ilk gebeliğim tam bilmiyorum ama pakette de vardı zaten çok sorgulamadım bende doktora göre değişiyor sanırım güzel sonuçlar alırsınız inşallah
babybmom20 Sanal_koala00 canım benimde ikilide çıkmadı dörtlüyü yaptırmıycam dedim doktorum da kağıt imzalatacaktı istemediğime dair sonra ben imzalamadan önce ikili en önemlisi ama sonuçta çok az da olsa yanılma payı var bazen ikiliden kaçan birşey dörtlüde gözükebiliyor demişti
Sanal_koala00 babybmom20 hee anladım canım bende ikili de sorun cıkmayınca diğerleri yapmıyorlar diye biliyorum da ondan merak ettim 😌 Teşekkür ederim bilgilendirme için hayırlı sonuçlar alalım inşallah hepimiz 😌
babybmom20 Symtk canım valla dediklerini bilmiyorum dörtlü tarama testi günüm geldi benimde ama doktorum izinli olduğundan bir haftaya filan gidicem ikili temiz dedi dörtlüden önce bir kez gittim daha dörtlüye gidemedim daha 16 haftalık zaten benimki inşallah dediğinde ne olduğunu bilmiyorum ama birşey çıkmaz herşeyin iyisi neyse o olur inşallah
Symtk aysenurcorlu doktorunuzdan bilgi aldınız mı ? Bana doktorum 1/250 sonrasına riskli grup olarak bakarız dedi. Ama yine de sizin doktorunuz nasıl değerlendiriri bilemedim inşallah değildir
aysenurcorlu Symtk sıvı almak istediler karnımdan ben aldırmadım gebeliğime devam etmek istiyorum dedim
Symtk aysenurcorlu bana da ya sıvı aldırmak ya da fetal dna testi dediler ikisi de yaklaşık %99 doğru sonuç veriyormuş ama sıvı almada düşük riski varmış o yüzden bende fetal dna testi tercih ettim kanımdan bkılıyor .. ama buradan okuduğum kadarıyla öyle bi imkan yoksa ayrıntılı ultrason bekleyen de var orda da belli oluyormuş bana doktorum yaptırmamı önerdiği için yaptırdım .. hangi şehirdesiniz ?
aysenurcorlu Ben Sakarya da yaşıyorum, ayın 23 ünde ayrıntılı ultrason randevum var onu bekleyeceğim bende. Ne gelirse Allah’tan dedik bakalım hakkımızda hayırlısı hepimiz için