findiklibadem Nsy ssk 70tl gibi bi ücret sanırım pendik kart veya tamamlayıcı sigortanız varsa 50tl oluyor diye biliyorum çok emin değilim
Cerenn61 Habibe-280328 ben İlknur sayar a gidiyorum ve çok memnunum güler yüzlü cana yakın sempatik çok ilgili
Bet-53 mutlu-annee34 doktorun kim canım bir de kaçıncı hafta da girmeye başladın bir de ilk girdiğin zaman kendi doktoruna girip mi nst ye girdin yoksa ilk nst sonra muayenemi 😅
mgcyldz findiklibadem Teşekkür ederim hangi doktora gidiyorsunuz 28 den beri gitmiyorum ben doktorum izinliydi :) Cuma gideceğiz Allah’ın izniyle :) doğum vs konuşacağız siz anlastiniz mi hastahane ile fiyatlar biliyor musunuz :)
findiklibadem mgcyldz siz konusursanız haber verir misiniz ben 33. Haftamdayım nst girmeye yeni başladım doğum vs konusmadık hic