KayraVeAnnesi_06 canım bebekler için haziran akadar yaz gelmiyor zaten. Aralıkta dogacak ama sen onun kafasını kulagını ayaklarını 6 ay sıcak tutman gerekecek zaten hasta olmaması için en önemli yerler bu noktalar.
Astronot tulum o kadar küçükken gereksiz bence ben bu kış giydiricem kızım 1 yasında düşün yani. 🙄 Bence bol bom uzun kollu zıbın al 6 ay ve üzeri çünkü kalıplar dar oluyor. Ben birde en rahat tulum ile rahat ettim cocugu içine koy fermuarı cek yada düğme neyse kolu bacagı giydirmesi de kolay hemde karnı sırtı beli acılmıyor. Kızım Eylül dogumlu resmen mayısa kadar bu sekilde giydirdim hep. Şimdi cıplak sadece bez ile gezıyor o ayrı 😄 cok sıcaga alıstırmadım zaten sevmıyor. Hergün banyo yapıyordu. Bok zıbın ve tulumu uz vardı bizim suan hala öyle kışın içşn zıbın ve tulum aldım. 🤭😄