Umutunannesi92 Kızlar tam yirmi gün önce sezeryan oldum varsa merak ettikleriniz yardımcı olmak isterim🤗🌺
Umutunannesi92 Umutunannesi92 bu arada Hatay’da yaşıyorum. Hatay’da yaşayıp benimle aynı süreçten geçmek isteyen anne adaylarına da yardımcı olmak isterim 🤗🌺
onelastgoodbyy Umutunannesi92 öncelikle hayırlı olsun 🙏🏻 demin bir arkadaşa daha sormuştum ama size de sormak istiyorum. Ameliyattan sonra pijama giyme, lavabo ihtiyaçlarınızi kendiniz yapabildiniz mi? Yoksa destek şart mı? Yanımda eşim dışında Refakatçim olmayabilir ve onun bebekle ilgilenmesi gerekebilir, bu yüzden kendi işini kendin gorme kısmını bir sormak istedim.
Deletedmom_7 Umutunannesi92 Merhaba dikişleriniz estetik dikiş mi yoksa normal dikiş mi oldu spinal Sezeryan mı yaptınız bir de Sezeryan sonrası baş ağrısı oldu mu acaba?
Umutunannesi92 Dolunaybelinay kendi isteğim ile sezeryan oldum . Zamanla çıkan sağlık sorunlarım da bunu zorunlu kıldı zaten 🙂
Umutunannesi92 onelastgoodbyy çok teşekkür ederim darısı başınıza inşallah 🙏🌺ameliyattan sonra ilk temizlik kısmında zaten hastabakicilar filan yardımcı oluyor. Tek başınıza pek mümkün olmayabilir çünkü ben aşırı üşümüştüm titremek dışında kolumu kaldıracak dermanım yoktu .Bence pijamadansa üstten giymeli gecelik alırsanız inanın çok daha basit olur sizin için herşey 🤗ilk yürüyüşte eşimden destek aldım lavaboya dişimi sıktım kendim gittim . Allah güç veriyor bence yapabilirsiniz 🙏🌺
2gebe onelastgoodbyy belki faydası olur cevabımın ama unutmayın herkesin bünye asla bir değildir. 🖤 Ben ilk sezeryanda refakatçiye ihtiyaç baya duymuştum ilk kalkış olsun wc ihtiyacı olsun çok zorlanmıştım tek başına yapılacak bir şey değil bence ilk gece ama ikinci gün kolay geçiyor. Birde ilk gün falan çocuk hemşireleri bebekleri istiyor odasına götürmek için adam lazım
Umutunannesi92 Arzutyfr ertesi gün taburcu oldum . İlk banyoma annemle girdim alt kısma giydirilecekleri giydirmek dışında kalan herşeyi kendim yaptım. Dört gün sonra bebeğim yoğun bakıma kaldırıldı. Dikişlerle evden hastaneye belki yedi belki sekiz kez arabayla hoplaya zıplaya gitmisimdir. Bir haftaya dik duracak şekilde ayaklandim . İki haftaya ise herşey normale dönüyor 🤗🤗
Umutunannesi92 Deletedmom_7 merhabalar dikislerim estetik dikiş tek bir çizgi halinde başında ve sonunda ipler vardı haftasındaki kontrolumde doktorum dikislerimi aldı . Spinal sezeryan oldum ve baş ağrım olmadı çünkü çıkar çıkmaz iki üç bardak kahve içtim çantama koymuştum bel ağrısı da yaşamadım 🎊🎊
Bukett- Umutunannesi92 çıktığınızda hemen yeme içmeye izin veriyorlar mı bir süre sonra yedik diyo hep olanlar ama
2gebe Umutunannesi92 estetik dikiş dediğiniz yapıştırma mı acaba benim ilki yaoıştırmaydı estetik olarak biliyordum adını ve hiç dikiş aldırmaya gitmedim
Umutunannesi92 Bukett- bir süre sonra beslenmenize izin veriyorlar fakat kahve içmeme müsade ettiler👏👏
Ananas35 Bende iki gün önce sezeryan oldum. Ayaklarım aşırı ödem yaptı, siz de yaşadınız mı acaba? Birde dikişlerden doğru düzgün oturup kalkamıyorum, ne kadar süre böyle sürer 🥲
Umutunannesi92 Ananas35 ödem bende aşırı vardı zaten doğumdan sonra kaldı yaklaşık bir haftada normale döndüm şükürler olsun 🤗 oturup kalkma birinci haftada daha rahat oluyor. Ufak dikiş yanması hissedebilirsiniz oda bende ikinci hafta tamamen geçti canım benim 👏👏