Merhaba anne adayları beyincik sarkması olupta normal doğum yapabilen var mı aranızda acaba ? 37. Haftadayım ve bugün epidural , spinal anestezi uygulanmadığını öğrendim tamamen normal yapabileceğimi düşünmüyorum ki zaten tamamen normal doğum bile riskli diyorlar ıkınmadan dolayı Tecrübesi olan var mıdır ?