Zehross03 aynı haftada başladı bnmde bulantım senin gibi.14+4ten sesleniyorum 14. Haftayla 2. Trimestere girmemle azaldı. Aynı senin gibiydim. Herkesten medet umdum. Ne denediysem olmadı. Prilam kusturmuyo ama canın hiç bişeyde istemiyo. Tam 10 hafta çektim o bulantıyı. Kaç kere sinir krizi geçirdim hiç mi geçmez diye.evde yemek pişmedi haftalarca. Doktor hazır yeme demesine rağmen sabah öğle akşam hazır yedik. Artık en sevdiğim hamburgerden bile tiksinir oldum. Evin kokusundan midem bulandı. 4. Haftalarda başladı ve giderek arttı sanki. Gercekten bi bildikleri varmış 2. Trimestere girdim biraz rahatladım. Bu seferde boğazıma bişey takılmış gibi bi his var. Bugünde mide yanmam oldu bi ara. Bulantım hafif, ara sıra oluyo artık. İnşallah bnm gibi olmazsın. O haftalarda sanki gözümün önünde perde varmış gibiydi. Şimdi gözüm açılmış hayata dönmüşüm gibi hissediyorum. Allah yardımcın olsun. Elma patates püresi falan ye. Benim bitek uyurken geçiyodu. Ama uyanınca sürekli devam ediyodu. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🥺