Firstmommy ben şeker yüklemesi yaptıramadım kortizon tedavisi gördüğüm için. Açlığım normal tokluk 135 çıktı. Ben yaptırmak isterdim ama. Doktorunuz ne derse onu yapın. Ben şeker hamur işi yemiyorum. Ekmeği tam buğday yada kepekli yiyorum. 7 zeytin,3 domates,biber,yeşillik varsa yeşillik,1 yumurta,2 büyük dilim peynir,salatalık. Şuan şekerim yerinde gidiyor.