Kızlar bebeğim 2 haftadır kanalda adet ağrıları gibi ağrılarım oluyo bazen belim sırtımdan tutuyo sonra geçiyo kasılma bebek toplanması deseniz var altta baskı çok oluyo hergün heyecanlanıyor ama sonra geçiyo valla ha geldi gelcek derken psikolojim bozuldu 😅