Gizemmmmmmkync canım çocuk doktorlarından birinin yazdigi kitapta okumuştum, ilk ay gözlerde şaşılık tarzi hareketler normalmiş. Fakat için rahat değilse aşıya, topuk kanı vermeye veya herhangi bir kontrol için saglik ocağına götürürsen oradaki doktora da bir sor bakalım o ne diyecek. Sıkıntı varsa o yönlendirir zaten.