Gizemmmmmmkync Pinar0 teşekkür ederiz iyiyiz şükür bir problem yaşamadık herşey gayet güzel geçti sormak istediğin varsa cevaplarım
Gizemmmmmmkync Pinar0 evet özel odada kaldık annem ve ben vardık sadece iyiydi oda temizdi tuvalet ve banyo var içinde buzdolabı var.
Havvaa06 Gizemmmmmmkync bende orada takipliyim ve özel oda tutmak istiyorum.Özel oda fiyati ne kadar ödediniz acaba?
Pinar0 Gizemmmmmmkync ben de oranın hocalarından dışardan takipliyim. Odaya eşinizi alıyorlar mı acaba?
Gizemmmmmmkync Gler ben hoca hastasıydım gayet memnun kaldım ekipte güzeldi ilgililerdi. Evet sezeryan
Gler Gizemmmmmmkync hoca ya heekes gidebiliyormu acaba sadece risklileri kabul ediyo diye biliuorum da
Miniktirtil Gizemmmmmmkync merhabalar hangi hocaya takipliydiniz acaba bi de istenilen zamansa özel oda bulabiliniyor mu ?
Iremcaner1 Gizemmmmmmkync bende orada takipliyim normal poliklinik hastası olarak özel doktora takipli olmadan da oda tutabiliyor muyuz normal doğum olucak inşallah
Gizemmmmmmkync Miniktirtil yani boşluk olursa demişlerdi bana özel oda için şansımıza vardı bilmiyorum her zaman oluyor mu ama mesela yan odalarım felan da Özel odaydı boştu 🤷🏻♀️ Erhan hocanın hastasıydım
Miniktirtil Gizemmmmmmkync anladım canım bende deniz hocaya takipliyim planlı sezeryan olacak sanırım ama oda işi kafamı karıştırdı acaba dedim gün belli olunca belki oda ayarlanabilir mi kafamı kurcaliyo
duruyildizz Gizemmmmmmkync merhaba bende deniz hocaya takipliyim normal doğum gibi görünüyor şuan ama sezeryan için bir ücret ödediniz mi? Erhan hoca girdi mi sezeryana
Gizemmmmmmkync Miniktirtil yok canım benimde planlı sezeryan oldu önceden ayarlanmıyor oda sabah yatış işlemleri yapılırken ayarlanıyor muhtemelen olur boş oda takılma ☺️
fatiss Miniktirtil merhaba hangı doktora takıplısınız bana yardımcı olur musunuz. tek yumurta ıkız gebeyıö tup bebek sonucu rıskli gebeyım .doktor arıyorum
Gizemmmmmmkync Pinar0 evet canım 1 refakatçi kalabiliyor yanında eşinde istediği gibi girip çıkabiliyor. Ama özel odadaydık normal oda için geçerli mi bilmiyorum
Gizemmmmmmkync duruyildizz evet sezeryan için hocalar kendileri giriyor ve ücret ödüyorsun. Biz erhan hocaya 1300₺ ödeme yaptık
Miniktirtil Gizemmmmmmkync ay inşallah ya en azından eşim rahat girip çıkabilsin istiyorum. Teşekkür ederim canım bilgilendirme için 🥰