Merhaba sevgili anneler,
Hep okuyordum bu platformda benim de başıma geldi ama yine de ilk tecrübem olduğu için biraz telaşe yaptım. Az önce lavaboya gittim bildiğiniz kan geldi peçeteye ağrım sızım henüz yok iki üç kere gittim adet gibi devamlı gelen bir kanama değil ama peçeteyi sürünce kan geldi her seferinde.. en son gittim yine şuanlık birşey yok gibi. Sizce normal mi bu süreçte neye dikkat etmeliyim ya da bilmem gereken birşey var mı? Doktora da gitmeyi düşünmüyorum ama siz ne düşünüyorsunuz bu zamana kadar her şeyi sizlerle paylaştım artık yolun sonuna doğru geldik sanırım 😇👶🏻