Sevval41 Benimde hiç bir belirtim yok dün gittim komtrole çatı muaynesi oldum 1 cm açıklık var ama kanala inmemiş dedi çarşamba tekrar çağırdı 40 haftalık olacağız o zaman tekrar bakayım dedi