nurhanim07 ben de bu doğumumu sezeryan olmaya karar verdim çünkü oğlumda normal doğum yaptım ve çok kötü acı çektim dayanılmaz derecede psikolojimden atamadim bir yıl oldu doğum yapalı bidaha o acıları sancıları yaşamaktan çok korkuyorum ve istemiyorum açıkçası nasıl çok zorlandınz mı yani dikişler çok ağrıyor mu anlatır mısınız lütfen ☹️