Son adet tarihim 23 temmuz
23 agustosda kan testi verdigimde 237 cikti biraz beklemek istedim doktora gitmek icin 6 gun sonra kanamam oldu ve doktora gittim yeniden test yapildiginda degerim 331 cikti degerlerim istedigimiz gibi yükselmiyor boyle birsey yasayan varsa yazabilirmi doktor kimyasal gebelik ve diş gebelik suphesinde bulundu . Bu arada kanamamda 5 gunun ardindan bitti