Benimde 5 yıl hasimatodan kaynaklı gebelik olmadı. Çok şükür ilaçları kullandıktan sonra şuan hamileyim.. diyetisyen gitmiştim ne yapabilirim diye.. ilk 4 ay önemli demişti düşük olmamasi için. Herşeyi glutensiz yemiştim ekmegimide evde glutensiz kendim yapıyordum.. 4 ay sonra değerlerime bakıldı güzel çıkınca artık bebeğin beslenmesi lazım çok abartmamak şartıyla herşeyden yiyebilirsin demişti.. şuan 40. Haftamdayim bir sıkıntı yaşamadım. Degerlerinize 4. Ay bitene kdr endokrin doktoruna giderek baktirmanizi ve glutensiz yemenizi tavsiye ederim.. bebisiniz de hayırlı olsun sağlıkla doğsun inşallah