Kizlar sizce normal sezeryan haftasi nezaman? Bizde 1 hafta 10 gun ileride gidiyor bebeyimin haftasi doktor 37 tamaminda yapalim diyor kilosu iyiymis bana saglik durumundan dolayi normal dogum olmaz doktorumda fazla beklemeyelim rahim agzi kisaligimda varsizce 37 haftada olurmu?