Doğum yapalı 3.günüm 2.bebeğim oldu fakat doğum yaptığımdan beri normal doğum oldu bu arada ama hala 10 dk da bir doğum sancısı gibi karnıma sancı saplanıyor 3 gündür kıvranıyorum ilaç iğne fayda etmedi doktora sordum normal diye ilk doğumumda hiç böyle olmamıştım sanki yine doğum sancım başlıcak gibi birde nerdeyse kanamam yok denecek kadar az geliyor nedense şu an yoğun gelmesi gerekmiyor mu normal mi bunlar ya başına gelen var mı 🙄