Denizreyyan Ben normalde yüzyıla gidiyordum ama tahliller için berkant bey’e alıyordum randevu. İyiydi bi sorun yaşamadım. Bir kere yıldız a gittim ne konustu ne suratıma baktı bi iki cümle kurdu asistanına ilaç verdi o kadar. Berkant bir tık daha fazla konustu yıldız dan😊