Eyll06 Eşin kadın doğum uzmanı galiba. Çünkü doktorlar bile fazlaya kaçmamak üzere içebilirsiniz diyor. Haftada 1 2 bardak içilebilir. Her gün litre litre içmiyorsunuz sonuçta ayrıca size bu şekilde baskı yapması streslendirmesi o koladan daha çok zararlı