Adin12 gyno ferro yu ben de bir kutu bitirdim biraz büyük bir ilaç ama güzeldi içinde folik asit ve b12 de var, tok içiyordum her doktor yazmayabiliyormuş bilenler yazıyor yani, sonra başka bir doktora gittim o da feramat çiyim ben dedi onu verdi daha küçük bir ilaç, yemekten 2 saat önce aç karna içilmeliymiş, şuanda onu kullanıyorum bazen rahatsız oluyorum ama midemden o ilaçtan mı bilemiyorum