Kubra_05 Kızlar adetime 2 gün kala kahverengi leke geldi daha da bişey yok ufak ufak akıntı var kan versem bişey cıkar mı ümitleneyim mi napayım ben😊
Cansu355 Bendede aynisi oldu. Gecikmesini bekledim 5 gun kadar sonra kadin dogum doktoruma gittim beta hcg bakti yuksekti baya. 2 gun sonra tekrar cagirdi alttan muayene etti. Hamileymisim🤭 İstersen biraz bekle sende