Merhaba, yerleşme kanaması yaşayanlar varsa aranızda birkaç soru sormak istiyorum. Şimdi benim adetim 3 gün gecikti ama adetlerim düzensizdir. 10 gündür kasık ağrısı göğüs hassasiyeti yaşıyorum. Göğüs uçlarım çok koyulaştı. Test yaptım ama negatif. Bugün de peçeteye sildikçe kan geldi. Kahverengi az akıntı ve çok çok az açık kan lekesi başka da bir şey gelmedi. Böyle bir durum yaşayan var mı?