Elifgvnn ikisini de avent aldım hiç değişmedim memnunum, meme+mama şeklinde gittiğimiz için biberon kullanmak zorundaydım ve aventte memeden uzaklaşma diye bişey yaşamadım çok şükür. Yenidoğan 12 ml olandan kullandık baya bi zaman sonra büyüğüne geçtim. Emzik de öyle aynı şekilde ilk 0-6 ay kullandım sonra 6-18e geçtik.