Aleynaozkayaa Prensesimibekliyoruzz hiç biley hissetmedim bitek çocugu çıkarırken içiniz bi tuhaf olucak o da içiniz boşaldıgı için. Ben tir tir titreyerek girdim doğuma şu an çok pişmanım keşke korkmasaydım da o güzel anın daha çok tadını çıkarsaydım. Hayırlı dogumlar
Zhrnc Prensesimibekliyoruzz ben bebeğin çıktığı anı bile hissetmedim O ara anestezi doktoruyla konusuyodum Bide benim oğlanın kordon kısaydı biraz zorlandı doktorlar bende çocuk cıktı mı cıkıyp mu derken farketmeden ağlama sesini duydum :)
deletedmom734 Aleynaozkayaa yaaa inşallah öyle olur benim daha 2 ayım var ama öyle kat kat kesilecek olmak hemde uyanıkken bana çok garip geliyor hemde ilk kez deneyimleyeceğim için çok heyecanlıyım korkmayın diyorsunuz öylemi
Aleynaozkayaa deletedmom734 valla sizi rahatlatmak için demiyorum gerçekten o anın tadını çıkarın korkmayın ben pişmanım keşke o anın tadını çıkarsaydım hiç bişey hissetmedim hatta ameliyat sırasında doktor dikişimi atarken allah razı olsun hiç bişey hissetmedim bidaha olsa bidaha yaparım diyodum doktor gülüyodu 😂
Prensesimibekliyoruzz Nurbursa ikiside belden uyusturmali epidurali normal dogumda yapiyorlar ve iynesi biraz daha kalin oluyor amma spinalde sac teli gibi incecik oluyor
deletedmom734 Nurbursa spinal de sürekli ağrı kesici veriliyor epidural 1 defaya mahsus yapılıyor iki yönteminde kendince artıları var ve birini diğerine oranlar tercih eden hekimler var
Ginkgo Ben de pazartesi sezaryan olucam. O gun konusuruz genel mi epidural mi dedi. Dusunceliyim cok bakalim bilmiyorum
deletedmom734 Aleynaozkayaa 💗❤💗❤ çok teşekkürler bu dediğinizi hatırlamaya çalışcam ben bu gibi durumlarda çok tırsak olabiliyorum da:()
Aleynaozkayaa DahIia ben gece 11:30 da ameliyata girdim ertesi sabah 12 gibi yürümeye başladım tabi canım yanıyodu ama yürüyemeyecek kadar değildi üç güne eskisi gibi ayaklandım bir haftaya da hiç bi agrım sızım hareket zorlugum kalmadı. Bu arada sütüm ilk 2 gün çok az damla damla akıyodu bebek doymuyodu ama sonradan sütüm arttı birden