Hanımlar ben 2ay önce yeni doğum yaptım yeni öğrendim ki tekrar hamileyim kendimi çok kötü hissdiyorum eşimle çok dikkat etmemize rağmen hamile kaldım kızım daha çok küçük en çok onun için endişeleniyorum onu sadece anne sütü ile besliyorum malesef artık mamaya geçmemiz gerekecek mecburen keşke en azından 6ay anne sütü alabilseydi acaba diyorum ki sütümü bol bol sagıp mamayla beraber mi versem çünkü bildiğim kadarıyla anne sütü dondurucuda 3ay saklanabiliniyormus benim gibi bu durumda kalanlar var mı acaba